More about me -

Jag MÅSTE alltid sova på höger sida om min säng | Jag tar förhållande väldigt seriöst | Jag lägger mycket energi på mina inlägg och tycker det är jätte kul med bloggen | Jag älskar färger och har knappt några basplagg som svart/grått i min garderob | Min bakgrundsbild JUST NU på mobilen är på en jätte snygg kille hehe | Jag önskade man kunde kramas och pussas mer i världen, haha | Min sms signal är när Gretchen från Mean Girls säger - SO FETCH | Jag tar alltid med mig en VS bodymist överallt vart jag än går | Jag gillar inte avokado 
 

Kommentarer
Postat av: Ottiliaa

bra att du tycker det är kul med bloggen, du är grym och bloggen med! <333

2013-07-12 @ 23:28:29
Postat av: Daniella

Jag känner inte riktigt dig men du verkar vara en sån grym och underbar människa.
Du är lite som min förebild, och du är såååå jävla snygg!
Ville bara säga det, hihi ;)

Pussss

2013-07-13 @ 14:56:56
URL: http://nattstad.se/cheerbesties
Postat av: Anonym

hur fick du den signalen? Askul ju haha!

2013-10-13 @ 12:21:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0