14 juli -

- Hej kära läsare ! Det var bara en natt i kära Skövde och jag var på en jätte stor släktträff igår ! JO det var också en jätte söt läsare som skrev till min mail och frågade om jag kanske skulle kunna åka in till stan på lör/sön i Skövde för hon ville ha min autograf och ta ett kort med mig, så söt läsare ! Synd att jag bara var en liten stund i Skövde, men ska dit nästa helg ! Jo idag har inte hänt så mycket mer än att jag åkte hem vid tolv till Göteborg och min kusin hängde med hit, jätte mysigt. Imorgon ska jag träffa Sofia och min kusin ska träffa någon kompis hon har här i Göteborg, kommer nog bli en jättte bra dag, pussar och kyssar. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0