Sanningar om mig själv

jag förlåter folk lite för lätt | sedan jag var liten har min favoritfärg varit gul | bästa jag vet är skärckfilmer, disneyfilmer och tjejfilmer | "tänk positivt" är nog den meningen jag använder mest | på den senaste tiden har jag fått och köpt väldigt mycket underkläder haha | när jag lyssnar på musik dansar jag väldigt överdrivet, spelar ingen roll vart jag är , klassrummet, stan, hemma, i en affär, jag dansar ändå och viftar med rumpan | vissa dagar kan jag få lite för mycket energi så jag verkligen inte kan sitta stilla, fast det beror på mest på om hur jag mår t.ex om jag är nykär eller riktigt riktigt arg | en sak jag är nöjd med mig själv är min kropp | 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0