MUSIKVIDEO TIME

Idag är det söndag , dagen innan måndagen !

Mina planer för idag är inte så mycket mer än att jag ska vara med i 
en musikvideo !
Ja självklart undrar ni vilken musikvideo det är och jag medverkar i Justin Biebers nya musikvideo bla bla ..
 
Haha vad dålig jag är, men jag går ju iaf i musikklass och i sjuan har
vi två konserter, i åttan gör man en stor BARNMUSIKAL och nu i nian delas vi upp i tre olika
grupper och skapar, skriver och spelar in en helt egen låt !
Hur kul som helst !
 
Våran låt har inget namn ännu men den handlar om en pojke som är lite mobbad och utanför i skolan
som kommer till ett sagoland !
Haha våran grupp ville ha en lite mer SPECIELL låt .. och ja våran musikvideo är helt
KNAS !
 
( Jag rappar faktiskt i låten , haha ) 
 
Så idag ska vi spela in dom sista delarna för låten och ja , jag tror det kommer
bli jätte kul precis som förra gången ! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0