Tre mobilbilder för ett år sedan -

- Dessa mobilbilder är från slutet av november och början av december 2012. Jag tittade igenom lite bilder och insåg hur mycket som har förändras under ett år. Helt sjukt. Jag var riktigt ledsen i slutet av 2012, jag var tom i en mindre depression OCH exakt ett år senare, nu idag, kan jag säga att jag är lycklig. Allt förändras så snabbt. Första bilden är iaf på jul på Liseberg med Jennifer, hon skulle få mig på andra tankar. Bilden i mitten är en av dom få få få egobilderna jag tog i slutet av 2012 och tredje bilden är på mig och Mathilda, min lilla hjälte. Jag är så glad över att allting har löst sig sedan slutet av 2012, jag är så obeskrivligt glad över hur jag har det nu i slutet av 2013 -

Kommentarer
Postat av: emma

<3333 laaff you

2013-12-05 @ 22:21:01
URL: http://annyolivia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0