SNÖ SNÖ SNÖ -

 Hej alla mina kära läsare! Allting bra?
Med mig är det bara super, jag har haft en jätte mysig helg med nära och kära! Nu idag vaknade jag upp och det snöade MASSOR?! Jag och Jennifer tog oss ut i denna snö och verkligen fick kämpa oss igenom den till Nordstan. Jag och Jennifer åt på Jensens och sedan när vi ska gå ut därifrån regnar det JÄTTE mycket. Helt sjukt. Mina Uggs är det bara att säga hejdå till känner jag. Dom är helt blöta nu.. Iaf så köpte jag lite små julklappar på stan och nu är jag hemma. Ska bli en slapp söndag med lite plugg och lite ansiktsmask osv. Sedan ikväll kommer Isabella hit, mys. Pussar och kyssar ♥ Åh vad jag älskar snö ! 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0