Så är det -

Ah vill lägga mig i min säng och sova i flera år, flera flera år
Verkligen världens härligaste och jobbigaste pass idag! Jag rekommenderar verkligen Skivstång - intervall! Det var så skönt att ha träningen över redan vid kvart över nio, hela dagen framför sig sedan! Jag ska faktiskt inte träna imorgon, jag tränar istället på fredag! Men idag slutade min mobil funka, jag blev helt aiuhgoergh arg! Jag gillar inte att inte kunna nå någon och att inte prata i telefon, som är min passion! Haha! Jag fixade iaf mobilen efter skolan så det var inte så jobbigt. Just nu sitter jag i min säng med en sovande hund bredvid mig, jag har gått en riktigt lång promenad med henne idag! Och tog ett stopp och käkade en jätte god sallad på Mezzo Grandpassage! Mums mums! Nu ska jag nog sätta på ett pretty little liars avsnitt och kanske plugga lite. Pussar och kyssar!
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Vilma

Ottilia vill bara säga att din blogg är så grym och ger så mycket inspiration! Älskar din videos som ger en sån himla härlig känsla och får så extra inspiration av dom. Tycker du är grym och så fin! Fortsätt snälla och göra mer videos för jag älskar dom så himla mycket och din blogg är bäst! Du är bäst! Ville bara att du skulle veta att din blogg är en av dom bästa!

2013-12-11 @ 22:32:50
URL: http://vee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0