Lemony Snickets berättelse - Vad jag tycker -

Inatt när jag skulle sova satte jag på filmen Lemony Snickets berättelse om syskonen baudelaires olycksaliga liv (haha inte alls "långt namn"). Iaf kommer jag i håg att jag såg filmen när jag var liten eftersom det är en familjefilm! (tror jag haha).  Men jag kommer i håg att jag tyckte att den var rätt obehaglig och otäck. Jag satte på den som sagt inatt och man kan verkligen se den filmen i vilken ålder som helst. Den borde nästan rankas som skräckfilm enligt mig, riktigt otäck är filmen enligt mig. Den har inget blod osv med i filmen, men händelserna som händer i filmen ger mig rysningar. Jag rekommenderar filmen iaf!
 
För övrigt är det flera kända skådespelare med i filmen som t.ex Jim Carrey(med i yes man, grinchen)Emily Browning(med i The Uninvited, The host), Meryl Streep(med i Mamma Mia)Timothy Spall(med i Harry Potter) och t.ex Jude Law(med i Sherlock Holmes).
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0