Mina dagar -

Hej mina fina läsare! Jag är verkligen så trött, jag somnade kanske vid halv två inatt och var tvungen att gå upp redan vid sju på morgonen för att åka hem till min lilla hund som var själv. Jo igår var det julavslutning, jätte trevligt verkligen! Efter det åkte jag hem med Valentina och Ebba och sedan åkte jag till Mölndal en snabbis med Valentina för att möta mina fina kompisar Linus, Jonathan, Anton och Oliwer. Jätte längesedan jag träffade dom. Jag och Valentina följde med dom till stan igen där vi mötte Daniel. Senare träffade jag också på några gamla klasskompisar i stan och jag åkte vidare med Valentina, Isabella och Klara. Jag och Valentina åkte iaf ända till Onsala och hade en jätte mysig tjejkväll med Ebba och Sara. Verkligen en jätte trevlig dag igår, bra start på jullovet! Idag känns det jätte konstigt att inte behöva stressa till något prov! Jag behöver inte plugga eller någonting, känns skönt men ändå konstigt. Har inte varit helt ledig på evigheter! Så idag ska det bli en "själv dag" som består av att duscha, kolla film och mysa med min hund. Isabella kommer snart hit och vi ska troligtvis äta i stan på kvällen, väldigt mys. Imorgon bli det att gymma med henne. Pussar och kyssar! ♥
 
OBS videoinlägget om svar på frågestunden kanske inte kan komma upp idag eller imorgon pga mitt dåliga internet. Så ni kan fortfarande ställa frågor HÄR - Ska försöka fixa detta så snabbt som möjligt
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0