Ego -

♥ Finns det någon bättre känsla än att ligga i sin nybäddade säng helt nyduschad? ♥
Den ända saken som är bättre än det är att pussa på den man gillar enligt mig, annars slår nog inget det! Som sagt ligger jag i min säng med nya lakan, täcke osv helt nyduschad och fräsh! Så himla mysigt! Ska sätta på den svenska filmen EGO nu också, "min film" hehe ;) Iaf så var det jätte längesedan jag såg den, senaste gången var på bio med Bea, som var ungefär i mars?!?! Galet vad tiden går snabbt. Väldigt bra film om jag minns rätt, super mysig iaf. Imorgon tror jag att jag ska upp tidigt för att springa och träna lite, får se hur jag mår imorgon. Sedan ska jag plugga, städa lite och sedan fira min älskade Tania på hennes födelsedag! Åh!
♥ Pussar och kyssar ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0