MAGIC MIKE

Hej alla ! Musikalen var hur kul som helst !! 
Bara så sorgligt att det var sista gången vi spelade upp den ..
Ska lägga upp lite bilder senare från musikalen i fredags !
 
Men iaf egentligen skulle jag sova över med Jennifer i helgen men 
jag är så himla förkyld så vill inte smitta henne och efter sista musikal uppvisningen(eller vad man säger) var
jag helt död verkligen ! Så igår hände väll inte så mycket mer än att jag gick på en kvällsbio med
Alicia och Bella !
 
ÅHH alla tjejer där ute som vill se SNYGGA killar kolla filmen !
Man blev ju helt kär , hahah
Nä så ska jag inte säga men åh har ju verkligen fått två nya 
favorit skådespelare 
Channing tatum
&
Alex pettyfer
 
Channing känner man t.ex igen från SHES THE MAN , den filmen ÄLSKAR jag verkligen !
Och Alex känner man t.ex igen från I AM NUMBER 4 , den filmen såg jag faktiskt för 
någon vecka sedan !
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0