Tränings helg med Bella !

Igår sov jag hos Bella ! .. igen haha
( har sovit över med Bella fyra gånger denna vecka tror jag )
Men igår joggade vi 6-7 km och gjorde över 200 situps plus strechade !

Sen efter det grönsaker och dipp till Melodifestivalen !
Efter melodifestivalen badade vi i hennes jacuzzi utomhus !

Idag vaknade vi klockan nio ungefär och gick ut och joggade
kanske 5 - 6 km :)

Nu uppgraderar jag faktiskt
min mobil till Ios5 , hehe är nog den sista med att
göra det :$

Ja senare ska jag iaf jobba, ha en bra söndag alla läsare !

Rätt låt som vann ?
jag tycker iaf hon är g r y m !

Kommentarer
Postat av: Minna igen

RÄTT LÅT VANN JA

2012-03-11 @ 17:31:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0