Sanna Thorsson

Sanna du har lärt mig mycket nu det senaste, att man ska ta hand om sina nära och kära för man vet aldrig när man förlorar dom. Sanna du var/är underbar ! Det är så många som älskar dig och jag önskar verkligen att du kunde komma tillbaka! Men himmelen har varit jätte vacker nu det senaste och begravningen var jätte fin, och vädret också! Så jag tror du har det bra där uppe finaste ängel ♥

Idag var jag på Sannas begravning och texten där uppe är till henne .. himmelen var också klar blå utan ett ändaste litet moln och vädret var sommar varmt ! Kändes som Sanna var bland oss just då, uppe i himmlen ! Begravningen var jätte fin och jag gav henne en vacker ros och det var fullt med folk. Alla grät massor, men nu har man sagt farväl till henne och idag kände jag att hon har nog faktiskt det riktigt bra där uppe, som en vacker ängel ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0