Barnmusikal 8E !

Jag har ju inte gjort ett inlägg om barnmusikalen jag var med i än ?

Men jo jag går ju i Musik klass och i åttan gör man då en jätte stor barnmusikal !
super roligt !

Det är  ungefär 900 barn som tittar plus föräldrar och andra elever som ville kolla.
Vi har tränat i ungefär ett år och förra veckan var det inga lektioner bara barnmusikal !
Mån - tränade i 8 timmar !
Tis - 3 uppvisningar
Ons - 3 uppvisningar
Tors - 3 uppvisningar (en av dom för föräldrar och kompisar)
Fre - städa ..
Det har varit en underbar vecka och man har kommit klassen mycket närmare faktistk !

Underbar klass har jag om ni ville veta !

Sen var vi med i tidningen och massor, alla som såg musikalen var mycket nöjda !
Så nöjda så vi ska göra den igen i September ! Det var inte planerat men så blev det !
Så våran musikal är inte helt död än !

Men iaf vi har gjort allting själva ! Musik, manuset och allt !
Musikalen handlade om en tidsresa och t.ex jag var massor med olika roller !

Här är lite bilder !
(och tack till ni i klassen som tog massor med bilder)

gick in på GP och .. BAM .. så var jag där , haha !


Kommentarer
Postat av: Anonym

ÅHHH va kuul det verkar vara! **Avundsjuk**

2012-03-24 @ 18:32:31
Postat av: Lajna

Önska jag va med!

2012-03-24 @ 18:33:06
Postat av: Vicki

Gud va liten du ser ut med fotbolls kläderna på! Men ändå sötast som vanligt <3

2012-03-25 @ 12:09:38
Postat av: Anonym

Guuud va kuul!

2012-03-26 @ 07:15:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0