Torra läppar

Ush det värsta med vintern är ju det kalla vädret och dom torra läppparna !

Brukar inte får torra läppar.. men nu helt plötsligt .. i onsdags vaknade jag upp med
jätte torra läppar, ush och fy !

Det svider sjukt mycket också, ush ush !
Provade att sova med honung inatt på läpparna, för vissa sa
att det skulle funka !

Men vaknade upp med fortfarande jätte
torra läppar .. ända skillnaden för mig
var att den inte svider längre ..

Så hela dagen idag när jag har varit sjuk så har jag smörjat in mina läppar med
läpp balsam sak.. (eller vad det heter)
så att dom inte ska vara äckliga och torra :(
Hoppas ni mår bättre iaf !
blir att gå till skolan imorgon, känner mig lite friskare faktiskt ! :)

Ja nu ska jag faktiskt bara ta det lungt och kanske sova snart (?)
vem vill kyssa äckliga torra läppar ?
ush.. måste få bort det torra från mina läppppar !

pussss

Kommentarer
Postat av: Haha

Jag hatar ockå torra läppar.... får det varje gång det är kallt ute!! Ah va jobbigt!

2012-02-10 @ 11:47:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0