R.I.P Sanna ♥

hej bloggen !
förlåt att jag har varit väldigt seg på att göra inlägg men
igår shoppade jag massor
med Jennifer och sov hemma hos
henne inatt, vi bästellde pizza och såg film, myyyys lör !
Men så vaknade jag upp idag och fick höra
en mycket mycket hemsk sak.
:(

En av mina vänner har tagit självmord..
ville inte tro på det !

Men det var sant.. :(

Sanna hette hon !
Hon var verkligen världens snällaste människa !
Jag träffar henne väldigt ofta eftersom hon går i min skola.
var inte en jätte nära vän med henne men jag var hennes vän.

Har varit sjukt dyster idag, ledsen också..
men var tvungen att jobba ändå ..

Men är verkligen inte på bra humör idag, inte blogghumör heller.. är så ledsen pga detta..
så blir inga mer inlägg idag och får se hur jag mår imorgon..
kommer vara en dyster skoldag imorgon :(

Vila i frid Sanna ! ♥



Kommentarer
Postat av: Alice

R.I.P Sanna! Hoppas du har det bra där uppe, nu är du en ängel. Hoppas du mår bättre och bloggar mer imon.

Massa tröstande kramar Alice (Läser din blogg ofta, men har aldrig träffat dig)

2012-02-26 @ 21:09:12
Postat av: Sandra L

R.I.P Sanna <3

2012-02-27 @ 13:04:58
Postat av: Elin

Vila i frid! :( <3

2012-02-27 @ 13:05:42
Postat av: Kajsa

Fyy va hemskt! Hoppas hon har det bättre i himlen, Hur hände detta? Jag förstår verkligen om du inte vill prata om detta.

2012-02-27 @ 13:07:23
Postat av: Anonym

;( <3 Rest in peace Sanna

2012-02-27 @ 19:43:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0