Hemsk skoldag

Värsta skoldagen på länge..
Bara jag gick in på skolgården så började jag gråta, men som
tur var hade jag en kramgo klass som tröstade mig..

Vi samlades också hela klassen i ett rum och pratade om Sanna.
Då brast massor i klassen i gråt..

Som ni kanske läste i förra inlägget var Sanna en kompis
till mig som tog självmord..

Allt mitt smink försvann ner på kinderna efter bara 10 min, grät jätte mycket !

Jag och några till fick gå in i ett vilorum och prata ut om detta..
Sen hade skolan ordnat så att man kunde skriva en hälsning i till Sanna
i en jätte fin bok.. bredvid boken var tända ljus, plus en bild på Sanna..
när jag började skriva så började jag gråta igen..

Hela skolan var dyster idag !
hemskt att se..
man gick runt kramade alla och grät i deras famn..
ush vilken dag..

Sen svimmade jag nästan på sista lektionen så jag fick av läraren
en festis och en varm macka.. så jag inte svimmade..
för om jag inte har ätit och sovit på
hela dagen svimmar jag direkt !
Har extra lågt blodtryck och idag snurrade hela rummet, ush hemskt !

Okej ni kanske inte vill veta mer..

Men har nyss tränat och dansat i tre och en halv timma !
så började tänka lite på annat
och MINA SKOR HAR KOMMIT !

Så idag var en speciell dag med mycket känslor, sorg och lite glädje för mig..

Sen stort tack till er som kommenterar !
ska svara på alla i ett video inlägg inom kort.. ♥





Sanna kom tillbaka.. alla saknar dig ! ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym <3

Ledsen för din skull... <3

2012-02-28 @ 08:34:45
Postat av: Anonym

Jag är ledsen att jag inte kan gå hem till dig och krama dig hur mycket som helst! Om det skulle gått så skulle jag gjort det! Jag är jätteledsen för din skull <3 <3 Finns

2012-02-28 @ 16:23:04
Postat av: Anonym

Jag är ledsen att jag inte kan komma till dig och krama dig hur mtccket som helst! Om jag skulle kunna göra det skulle jag gjort det också <3 <3 Finns

2012-02-28 @ 16:25:28
Postat av: Anonym

Vila i frid Sanna, nu är du en riktig ängel <3 :/

2012-02-29 @ 15:51:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0