TÄLTA MED TJEJERNA

 
 
Ja ni som inte fattar så mycket av min "fina" bild / collage jag gjorde så ska jag och några tjejer ut och tälta !
Fast .. vi ska bara tälta i en trädgård, haha !
Nä men en av tjejerna bor vid en skog så vi kommer  väll gå in lite i skogen troligtvis !
( Haha så ni inte tror vi tältar mitt på en liten trädgård som omringas av hus nänä ! )
 Detta inlägg är tidsintällt just nu är jag med alla dessa underbara tjejer !
 
 Vi kommer Grilla, tälta och snacka massor med tjejsnack !
Grillkväll/tälta/tjejkväll 
 
Bästa blandningen !
Fast jag tycker inte om att tälta så mycket.. tältade massor på läger och
så när jag var liten då var det väll roligt eller aa helt okej .. ?
Jag är inget stort fan av skog och insekter ..
JUST DET senaste gången jag tältade med en kompis
så blev vi så rädda så det slutade med att vi flydde hem till henne, haha ja .. minnen !

Kommentarer
Postat av: KRISTINAAA

HAHHA ååh, jag kommer ihåg hur rädda vi var den kvällen...<3

Svar: HAHAH minnen alltså !!! <3
egottilia.blogg.se

2012-08-10 @ 15:42:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0