Shoppping

Jag och Bella är TROLIGTVIS i stan nu och shoppar ! 
(detta är alltså ett tidsintällt inlägg)
Ja , jag har shoppat massor i spanien men min plast - syster som det heter
berätta om ett par jeans hon hade köpt igår som jag MÅSTE kolla på som är på rea !
Sen ska både Bella och jag kolla på väskor, jag vill också ha en klocka som passar mina urbanears ..
AHH orkar inte att det så finns så mycket man vill ha ? ? Kan räkna upp en hel lista med finns
80 saker jag vill ha ..
 och ja jag var bara lite tvungen att skriva en lista också .. fast tror inte
så många orkar läsa allt haha ;)
 

Kommentarer
Postat av: MICHELLE

HAHA vill du också ha BH och trosor från VIctorias Secret? HAHA GUD ÖNSKA JAG VAR LITE MER SHOPPING INTRESSERAD NÄR JAG VAR PÅ VICTORIAS SECRET FÖR TVÅ ÅR SEN! haha älskar din blogg!

Svar: HAHA ja men det är klart jag vill ha ! Jag kände faktiskt lite samma sak, för några år sen var jag i London och var i dom grymmaste butikerna, MEN var inte så intresserad av shopping som jag är nu tyvärr haha ! Men det var inte victoria secret då men ändå ;)Tack så jätte mycket, glad jag blir, KRAM !
egottilia.blogg.se

2012-08-15 @ 18:59:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0