Mys mys

Hej alla ! Gud vad mysigt vi hade det när vi tältade, älskar dom tjejerna ! ♥
Fast vi var INTE i hennes trädgård, vi var MITT ute i en STOR skog , berätta mer senare ! Jag har också tagit massor med bilder ! Roligt va ? 
 
Just nu är jag hos Bella och vi ska ut i det "härliga" regnet och jogga ett tag !
Senare ska jag, Isabella och Alicia äta på en restaurang i Göteborg , sen sover vi här, mys mys !
 
Tyvärr så är jag ju hos Bella inatt och kommer inte kunna blogga mer och lägga ut bilderna jag tog, MEN imorgon kommer massor med roliga inlägg då jag är hemma !

Så länge får ni nöja er med VÄLDIGT FINA webcam bilder på mig och Bella !
 
haha vi är så otroliga snygga efter en lång dag i ett tält, sen har det har regnat och inget smink alls och tovigt hår och träningskläder , mums mums tur vi ska dusha senare !
 
Älskar att gå utan smink fakstikt , haha :)
 
 
 
P.s. vad har hänt med alla söta läsare som kommenterade ? Statistiken har gått upp mycket men
kommentarerna ner ? Inte alls roligt .. :(
 

Kommentarer
Postat av: Den Coola Simon

Bara för att jag har tråkigt så klickade jag på din länk ooch DU VET HUR GLAD JAG BLIR NÄR DU INTE HAR PÅ DIG SMINK!!! KRAAAAAAAAAM PÅ DIG!!<3<3<3<3

Svar: TACK SNÄLLASTE SIMOOON !!! <3 <3 <3
egottilia.blogg.se

2012-08-12 @ 01:08:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0