Gissa vem som blir 14 imorgon?

Jaha då fyller man år imorgon, haha

Förlåt att jag inte har bloggat, kanske ska lägga ner bloggen ett litet tag.. ? :s
( men har önskat mig en ny dator i present och hoppas jag får det ! )

Jo föresten har hänt MASSOR med saker när jag inte bloggat !
har träffat massor med kompisar, haft en egen gympa lektion med dans, sovit över hos kompis, bakat pepparkakor och bla bla bla C:

Sen så jobade jag idag och köpte ett par jeans, fast har ont i knäna så tränade inte idag.. :c
Jo sen har jag klippt mig !! C:

ja det var det, bloggar imorgon, lovar !

(bild på min nya frisyr)



Kommentarer
Postat av: Ella

Hej jag har en fråga :)



Ler du så där naturligt eller "fånar" du dig? :P

För du log så på modell bilderna också hihi :)

2011-11-27 @ 19:54:25
Postat av: Ellen

Grattis!

2011-11-28 @ 18:41:01
URL: http://elleven.blogg.se/
Postat av: Grace

Haaaj! :D

Bara så du vet jag beundrar dig djupt och vill ha en blogg som din :C

Iaf kan inte du göra en instruktion på bloggen hur du gör dina designer? Jag har photoshop så gör gärna en bra beskrivning..! :)

Puss & Kram //Grace :*

2011-11-30 @ 19:35:45
Postat av: Grace

haha glömde nästan ;o



Grattis :D

2011-12-03 @ 09:44:40
Postat av: El♥ise

Omg du ser ut som Debby Ryan i den frillan ;D

2011-12-03 @ 09:45:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0