BLOGGA BLOGGA

Nä, nu måste jag blogga!

Klarar mig inte att vänta tills i morgon.
Idag så blev det inget Liseberg.
Blev att åka till mrs facerepar Kristina.

Föresten klippte och färgade håret i fredags.
(visar bild i morgon)

Men jag och Kristina hade kul, som vanligt ;)
Fast jag glömde att logga ut hemma hos henne så jag blev facerepad några gånger när jag hade gått, hahaha ;)

T.ex hon skrev en sak på min status och läs dessa kommentarer
Jag med gul ram är jag på riktigt ;)

Haha hon gjorde mer också, hahaha ♥
kommenterade andras kort, och mer hon inte skrev på statusen.

Kommentarer
Postat av: diana

sv : tack så mycket! :D

2011-05-22 @ 21:30:11
URL: http://ddianadilan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0