Sover hos Frida

sover hos frida inatt ♥

BLOGGAR I MORGON

Kommentarer
Postat av: Hanna

det e ju imon hela tiden....

2011-06-30 @ 22:29:54
Postat av: Du e en tjockis ottilia

DU E FET FUL DUM IHUVUDET TROR ATT DU E COLL FAST DET E DU NT OCH DU E EN FJORTISS!!!!!JÄVLA LOSER E VA DU E!

sTÄNG NER BLOGGEN OCH GÅ OCH DÖÖ!

INGEN KOMMER ÄNDÅ SAKNA DIG!!

2011-07-01 @ 11:42:54
Postat av: Frida

ey, du jävla anonyma fegis , vafan är ditt problem ?

ottilia är varken ful eller fet ?

och folk kommer visst sakna henne som fan, folk kommer dö ifall hon dör din idiot.

gå och dränk dig din äckliga lilla fegis som inte ens vågar stå för vem du är.

Ottilia är fan den smalaste människa jag känner, den finaste flickan i hela världen så du kan bara köra upp något där solen inte skiner, din äckliga bitterfitta.

2011-07-01 @ 13:06:11
Postat av: Frida

Jag kan stå för vem jag e din lilla fiiiittttunge! Jag känner ottilia mer än dig iaf! du e också en sjuk idiot som nt har nåbn fitta

2011-07-01 @ 13:34:25
Postat av: manda

din j'vla fittunge du kan dra åt helvete , ottilia e inte ful/ fet , hon e as small, du e så jävla feg och vågar du stå vem du är ,

om hon skulle dö så skulle alla sakna henne men om du din fitta skulle dö då skulle alla skratta

2011-07-01 @ 23:51:28
Postat av: Andera B Karlsson

Hej.

Det går alldeles utmärkt lätt att anmäla och hitta vem som hotar dig här på din blogg! Ip nummer finns på alla datorer och lämnar man meddelande på någons blogg kan man inte vara anonym för polisen. Tack för en toppenbra blogg!

2011-07-02 @ 09:53:49
Postat av: Eloise

ALLA SOM SNACKAR SKIT OM MIN OTTILIA KOMMER HAMNA I HELVETET!!!!!!!

2011-07-21 @ 18:35:56
Postat av: Jennifer

Jag ber dig, skaffa ett jävla liv din lilla äckliga fitttaaa!!

det finns inget mer underbarare än Ottilia! Bara för att du inte har något jävla liv, eller några jävla kompisar ska du fan inte sätta dig bakom skärmen och tro att du är något!

Ska vi se om du har så jävla mycket luft i dig när det gäller face to face!

jag har aldrig träffat än underbarare människa än henne OKEJ?

Och jag vet att ALLA som känner henne och vet vem hon verkligen är, dom som känner OTTILIA och inte bara får ett intryck av henne bakom en jävla kärm, dom skulle ALDRIG bete sig så respektlöst som du gör just nu! Respekt är något man förtjänar så du kan ju bara gräva ner den drömmen för gott!



Jag tycker du ska ta dig och din jävla skärm o stoppa upp det där du får all din jävla luft ifrån!

Så ta nu och skaffa ett liv, åtminstånde skita i andras och spring hem till mamma!

2011-08-07 @ 05:08:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0