Liseberg!

Förlåt för att jag har vart dåliga på att blogga idag, men var på Liseberg hela dagen!

Först åkte jag, Sanna och Amanda in.

Sen skulle dom åka hem

då såg jag Isabella och Linnea, sen gick jag med dom resten av dagen.

Jag och Isabella såg på RINGO STARR också, ganska coolt att ha sett en från Beatles ;)

Vi satt också ganska långt fram :)

Sen i morgon ska jag gå på Liseberg med Emma och Natta!

JAAAA :)

Och så kaaaanske ska Kristina sova över här i morgon, troligtvis inte, ska ringa henne i morgon.
Men vi ska göra något på söndag :)


Två bild på mig och Amanda som Sanna tog ♥






Kommentarer
Postat av: Sanna

Måste göras om!!<3

Postat av: Hanna

bra att amanda ljuger för en då... tck så mycke...

2011-06-11 @ 15:44:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0