Kristina is here

Hej alla !

I går så gjorde jag och Kristina en jätte rolig parodi på bloggare, ska försöka lägga ut den senare ;)

Men idag så ska vi ta kort tror jag, sen kanske ut på stan lite.
Sen blir det nog big brother och Ben & Jerry i kväll :)
Sen får vi väll se vad som händer.
Hahaha
inatt så pratade jag i sömnen. Fast det gör jag typ varje natt.
Men inatt hade jag typ mummlat och morrat och låtit jätte arg, hahaha.

Så jag köpte appen på min iphone sleep talk.

Så får jag se om jag pratar något i sömnen i natt ;)


HAHA jag och Kristina gillar att ta kort med webcam ;)

FRÅN IGÅR :)




FRÅN IDAG :)








Kommentarer
Postat av: EMMAS

söta bilder :D

2011-06-02 @ 19:35:45
URL: http://perssoneemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0