Hos Frida

Förlåt att det inte blev något bloggande igår.

Var på någon pelikan-festival sak i Mölndal med Frida.

Det var Markoolio, tobbe trollkarl, Molly Sanden och massor av mer!

Sen så gick vi bara runt massor.
Sen såg vi världens sötaste kille!

Fast vi frågade inte om hans nr :(
Men på något sätt ska jag och Frida få hans nr ;)

Men snart ska jag och Frida gå ut med Kelly(hennes hund) i det fina vädret och kanske bada också :)

P.s. jag sov över också hos Frida, fast det har nog ni fattat.
och jag provade appen på iphonen och såg om jag pratade i sömnen, haha, det gjorde jag.
Sen får ni någon random bild på mig och Frida som vi tog i går!



Kommentarer
Postat av: Eloise

va sa du i sömnen?? :D

2011-06-06 @ 13:51:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0