Dator sönder och ny Jumpsuit

Jag har vart jätte seg på att blogga därför
min macbook är sönder :(

Den stänger av sig HELA tiden. Fast jag har laddat den !

Så det kommer nog vara ganska lite inlägg nu några dagar tills jag lämnar in den på lagning eller något.
(kommer bli minst ett inlägg per dag, oroa er inte) ;)

Försökte blogga från Iphonen men det funkade inte. Får försöka igen senare.

Men idag så var det klassensdag! :)
Badade och grillade korv.

Var faktiskt riktigt varmt i vattnet ;)

Sen shoppade jag lite med Karin!

Hon letade efter skolavslutnings klänning (sista dagen, haha)

och hon hittade en jätte söt från Bling !

Och jag hittade en jumpsuit från Bikbok som jag kan ha i sommar.

Det var min dag!

(OMG imorgon är det skolavslutning)

KYSS!

Min jumpsuit(fast min är mint-grön)
Den kostade bara 99 kr och tyget är handuk typ, haha.
Så istället i sommar när jag har badat så kan jag ta på min handduks-jumpsuit
istället för en tråkig vanlig handduk ;)
Sen på Liseberg kan jag ha på mig den, den är bra att ha när man åker
colorado och flumeride :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0