Tre skräckfilms tips -

Insidious 2 - Åh jag såg denna filmen på bio första gången! Jag har dock inte sett den efter det men men. Detta är helt klart en favorit, på bio var den helt fantastisk att se! Jag, Micka och Sofia blev helt fängslade framför filmen! Jag tycker inte alls om ettan men jag tycker verkligen dom har lyckats med tvåan! Men ja tyvärr måste man se ettan för att förstå tvåan, men ja denna filmen är verkligen ett stort tips! Bra filmat och jätte spännande film!
 
The conjurning - Denna filmen har jag skrivit om en gång tidigare! Jag älskar den verkligen! Jag har också bara sett denna filmen en gång(som var på bio) men filmen är verkligen den bästa skräckfilmen jag har sett! (förutom Saw också). Detta är då dock den första skräckfilmen som fick mig att inte kunna sova på flera nätter som ingen annan skräckfilm har gjort på flera år. Denna filmen är baserad på en sann historia som gjorde den så otroligt läskig. Jag får rysningar i hela kroppen över hur rädd jag var natten efter jag såg den. Jag hatar verkligen att allt i filmen har hänt på riktigt. Det handlar iaf om övernaturliga saker, spöken/demoner osv. Det roliga är att jag inte alls gillar filmer som paranormal activity och  the haunting in connecticut, båda suger och handlar om spöken/demoner. Men denna filmen är helt otrolig. Verkligen se värd, MEN om ni är lättskrämda, håll er borta, LITA PÅ MIG.
 
Barnhemmet - Jag såg faktiskt denna film för första gången för någon vecka sedan! Jag tycker den var riktigt bra faktiskt, riktigt BRA! Jag har inte hört så mycket speciellt om denna filmen, mer att den är "okej". Så därför har jag inte sett den innan. Jag och Jennifer satte på den och vi verkligen älskade den! Jätte bra handling, spännande och faktiskt en film man måste tänka i! Jag känner mig jätte smart när jag kom på hur den slutade. För ja, som sagt är den rätt klurig. Jag tycker verkligen den är en sevärd film (den är på spanska för er som inte vet)! Ja, denna film handlar mycket om övernaturliga saker, och jag kan inget annat än att älska den. Första skräckfilmen med ett bra slut också! Stort plus på det! Och med bra slut menar jag att den inte slutar mitt i som dom flesta brukar göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0