2013 frågor -

Hur har ditt 2013 varit?
Jo det har varit VÄLDIGT upp och ner, jag har varit super glad eller jätte ledsen verkligen.

 

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jag vet inte riktigt, inget speciellt som jag kommer i håg nu, herregud vad tråkigt.

 

Blev du kär i år?

Ja det kan man väll säga.

 

Vilket datum från 2013 kommer du aldrig glömma?
Det finns massor med datum 2013, eller några få iaf jag aldrig kommer glömma, men dom vill jag inte ta upp i bloggen. Men två minnen jag aldrig kommer glömma är balen i nian OCH min födelsedag 2013, allting var perfekt den dagen!

  

Vad är din största framgång?
Oj framgång? Jag har ju varit med i reklam några gånger under året men ingen "framgång" eller va haha.

 

Bästa köpet?
Oj, det var svårt. Tror mina träningsskor haha! Nä ingen aning.

 

Vad spenderade du mest pengar på?
MAT och underkläder!!!!! ( och aloe vera )

 

Gjorde någonting/någon dig riktigt glad?
Ja verkligen, men också riktigt ledsen samtidigt.

 

Vilka sånger kommer påminna dig om 2013?

Oj det är många men ja här -

We cant stop - Miley Cyrus

Only wanna dance with you - Kesha

I knew you were Trouble - Taylor Swift

One way or Another - One Direction

Battle Scars - Lupe Fiasco

Just give me a reason - Pink

#thatPOWER - Will.i.am & Justin

ah Yeah! - Will Sparks

Good old days - Pink

Det kommer aldrig vara över för mig - Håkan Hellström

Here's to never growing up - Avril Lavinge

Blurred Lines - Robin Thicke

I need your love - Calvin Harris

She's not me 1 & 2 - Zara Larsson

Wake me up - Avicii

Same Love - Macklemore

Counting Stars - OneRepublic

Wop - J.Dash

Really Don't care - Demi Lovato

Get Lucky - Daft Punk

Supernova - Cir.Cuz

Animals - Martin Garrix

Am i Wrong - Envy

Roar - Katy Perry

Trumpsta - Contiez

The Fox - Ylvis

A little party never killd nobody - Fergie

The Monster - Eminem Rihanna

 

Har du haft ett förhållande iår?

Nä, det kan man nog inte säga.

 

Är det något du saknar år 2013 och vill ha 2014?
Hm, så fall att ha ett riktigt förhållande med en kille man kan lita på. Men annars inget speciellt tror jag.

 

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?
Ja självklart. Vissa människor som kunde varit snällare. 

 

Har du fått några nya vänner detta året?
Ja åh herregud!!! Helt otroligt hur många vänner jag har fått detta året, 2013 = vänskaps året!

 

Isåfall vem? (frågan ovan)
För många helt ärligt, listan blir för lång med alla fina namn.  

  

Pinsammaste som hänt?
Oj jag kommer inte på något speciellt för tillfället. Jag gör små pinsamma saker lite hela tiden, t.ex igår när jag trodde Felicia var i omklädningsrummet på Gina Tricot.. jag drog upp ett "bås" och gick in och ba"Felicia har du provat klart snart eller", ja då var det istället en annan kvinna där inne och bytte om. Men något STORT pinsam sak kommer jag inte på nu.

Roligaste som hänt?
Oj, jag har ingen aning. Har så roliga stunder med mina vänner hela tiden. Men två små minnen är t.ex i början av året när vi skulle spela in våran musikvideo i min förra klass och Isak var tvungen att springa i snöväder påklädd i endast en mankini omgiven bland dagisbarn i slottskogen + att vi spelade in det. ROLIGASTE. Sedan en kväll på klassresan tog jag, Ellen och Moa så otroligt fula egopics på oss själva. Jag skrattade så jag grät. 

 

Har du några nyårslöften till nästa år och hade du några nu?
Förra året var mest att komma över min depression och gå vidare i livet och börja träna mer. Båda sakerna klarade jag jätte bra! Detta året har jag faktiskt inga speciella löften eftersom jag försöker vara så positiv som möjligt och tränar väldigt mycket som jag gör. Träna minst tre gånger i veckan tills sommaren.

 

Några bra minnen?
Ja åh för många. Macklemore konserten, Justin Bieber konserten, sommarkvällar, långpromenader vid hamnen med nära och kära, överraskningsfesten för Ellen och Cissi, när Bella var med i Spanien, min födelsedag, dygnade med Moa, Viktor och Anton, Avslutnings konserten i nian, balen, kvällar med Ronja, nattpromenaden med Bella, Psykologi lektionerna med Nils, Halloween festen och ja massor mer helt enkelt!

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0