SIS FYLLER ÅR

- Åh idag fyller min finaste Ronja år ! Jag saknar henne mer än ord kan beskrivas. Nu bor hon i Skövde så det är lite svårt att åka till henne helt spontant. Men jag vill bara att du ska veta att du är en människan jag kan verkligen berätta allting till. Du är bättre än Ben&jerry glass och bättre än varmt te på en kall vinterkväll. Du är finare än den starkaste solen och vackrare än ett par nya Jeffrey Campbell skor. Jag är obeskrivligt glad över att ha dig, jag hoppas med hela mitt hjärta att du har en grym födelsedag och att jag faktiskt snart kan åka upp till Skövde och sova några nätter hos dig. Puss på dig syster, jag älskar dig från djupet av mitt hjärta och tack för din kommentar igår, jag blev så glad i hjärtat mitt ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0