Runt på stan i regnet

- Nu har jag precis kommit hem helt genomblöt från en tur i stan. Jag var ute med min hund Pingla samtidigt som jag faktiskt köpte en jätte bra sak som jag velat ha länge ! EN ROSA DAGBOK ! Dagboken är från Ordning och reda som man t.ex kan hitta på Åhlens ! Dagboken är både snygg och har en gulligt lås, precis som när man var liten hehehe ! Jag älskar verkligen att skriva, allt från noveller till dagböcker ! Jag har skrivit dagbok i snart tre år till och från, men det har aldrig varit så seriöst och jag har skrivit i små fula block, MEN NU ska jag ha en ritkig hemlig dagbok som jag skriver ner alla mina tankar och händelser nu, super spännande. Sedan var jag och åt på Le pain francais som finns på Avenyn ! Jätte häftig restaurang och när man är där inne känns det som man är i New York haha ! En av mina föräldrar känner han som äger stället så jag fick med mig hem en lite söt låda med macarons, mums mums ! Nu ska jag vänta tills Bella kommer så sover hon hos mig, pussar och kyssar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0