Questions and answers -

Q - Vart köpte du dom här byxorna, blev helt kär i dom!
Från L
A - Jo dom byxorna är köpta från ZARA ! Dock var det ungefär 1-2 år sedan haha ! Men dom har liknande att köpa där nu om jag minns rätt ! :) 
 
Q - Hur känner du han? Han är ju känd :o
från Loa
A - Haha Raed ? Jo det är så att han går i min skola ! Jag har rätt länge vetat vem han är och så men aldrig riktigt känt honom tills han började i min skola. Han la till mig på Facebook och vi snackade lite smått. Senare träffades jag, han och en som heter Emma på Condeco och efter det har vi träffats mer och mer jag och Raed ! Dock tror flera att det är mer än vänskap mellan oss men nej nej, Raed är verkligen bara min kompis och ingeting annat. Han är verkligen världens finaste vän som jag har kommit jätte nära på kort tid. Han är guldvärd ! 
 
Q - Daaamn va snygga bröst du har haha!! Använder du speciella bhar eller så? Hur har dom blivit så stora???
Från Anonym
A - Hahaha ja roliga kommentar ! Hur ska jag svara... Gud ger oss alla olika gåvor och egenskaper och Gud gav mig brösten ! Haha nej skämtade , men jag använder bara vanliga bh:ar , allt från Victoria Secret till H&M, ibland ingen push - up, ibland lite push - up och ibland är jag helt enkelt al natural ! Nä men vet inte vad jag ska svara riktigt haha !
 
Q - Asså shiit, jag älskar dig! Du är så sjukt vacker och din personlighet, asså shit. Du är helt klart en av mina förebilder :)
A - ( Jag vet att detta inte är någon kommentar men så gullig )
Tack så jätte mycket fina fina du ! Du förstår inte hur glad jag blir av detta, ÅHHH !
PUSS OCH KRAM ! 
 
Q - Hoppas du inte tar barbiedrogen, den är farlig...
Från Anonym (självklart haha)
A - Haha herremingud, nej jag tar inte droger och kommer aldrig , puss
 
Q - Gör mer videoinlägg! Så himla kul att kolla på! Vill även se alla dina underkläder, älskar också underkläder! snälla gör en video där du visar KRAM!
Från Isabell
A - Ja det ska fixas ! Jag hoppas kunna göra mer videoinlägg, men det hände en sak i skolan som handlade om mina videoinlägg så därför så har jag inte gjort något på ett tag. Hemskt ledsen ! Men ska göra ett snart igen ! Tack för tipset ! Massor med kramar ♥
 
Q - kan du dela din ''när man vill glömma' spellista ? :)
Från :)))
A - Självklart ! Dock är jag inte klar med listan och lägger till låtar hela tiden där, men listan är iaf mer än 50 underbara låtar som får en som sagt att drömma bort och glömma haha, kram !
 
 

Kommentarer
Postat av: Alicia Rudberg

Jätte bra blogg, verkligen och gud vad fin du är! :)

2013-09-21 @ 20:30:41
URL: http://aliciajasmines.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0