När man vill glömma -

Jag tror jag har en lista för varenda känsla jag har, helt sjukt. Gör nya listor hela tiden beroende på vilket humör jag är på och vad jag är sugen på att lyssna på.
- Hej mina hjärtan ! Jag är inte alls på bra humör, eller jo, men jag vet inte. Jag är på ett "segt humör" och vill bara glömma bort allt för en stund i livet och bara drömma bort till en helt annan värld. Jag har precis tagit bort mitt smink och dricker iaf jätte gott te just nu. Har också på min nyaste lista som jag gjorde idag faktiskt, listan är blandat med både gamla och nya låtar som får mig att tänka på annat. Rätt chill lista faktiskt. Jag tänkte snart sätta på något Pretty Little Liars avsnitt och sedan vid fem kommer en killkompis hit, vi ska plugga matte tillsammans. Jag har prov nästa vecka, ush jag gillar inte alls matte. Ja sedan ikväll sover Bella över här, så mys ! Pussar och kyssar !

Kommentarer
Postat av: :))

kan du dela din ''när man vill glömma' spellista ? :)

2013-09-19 @ 19:04:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0