More about me - frågor

1. Är du singel? Ja
2. Är du lycklig? Glad är jag, inte lycklig.
3. Är du uttråkad? Ja rätt så, är i skolan.
4. Är du ledsen? Inte ledsen men lite nere.
5. Är du italienare? Haha nej.
6. Är du gravid? Nej nej nej nej
7. Är du morgonpigg? Ja oftast
8. Är du ofta pratglad? Herregud vad jag pratar hela tiden haha!
9. Är du enda barnet? Ja, jag har inga syskon
10. Är dina föräldrar fortfarande gifta? Nej
1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?  Ja det gör jag!
2. Har du någonsin blivit sårad? Ja.
3. Har du någinsin tänkt på en och samma kille flera gånger under natten innan du somnade? Ja
4. Har du gillat en kille utan att berätta det för honom? Ja
5. Vilken tid har varit värst i ditt liv? Hösten 2010 och hösten/vintern 2012
6. Har du haft en hemlig beundrare? Ingen aning
7. Är du kär? Kär är väll att ta i hehe
8. Vill du gifta dig i framtiden? Självklart
1. Gråtit av lycka? Ja
2. Brutit ett ben? Ja
3. Gjort nåt du ångrar? Ja 
4. Hoppat Bungee Jump? Nej men vill!
5. Gråtit en hel natt? Ja
6. Gått till psykologi eller kurator? Ja 
7. Gjort bort dig offentligt? Massor med gånger haha!
8. Velat bli tillsammans med ditt ex igen? Ja, precis efter han gjorde slut men verkligen inte nu.
9. Gråtit när ett husdjur dog? Ja
10. Velat försvinna? Ja ibland vill man det
 1. Vem ringer du när du mår dåligt? Oftast Ronja.
 2. Vems blogg läste du sist? Keela.se tror jag!
3. Vem vet allt om dig? Oj, dom som vet mest om mig iaf är Isabella, Jennifer, Ronja och mamma.
4. Vem pratade du med sist? Mina klasskompisar haha!
5. Vem ringde du sist? Jennifer tror jag.
6. Vem messade du sist? Jennifer haha!
7. Vem gjorde dig ledsen senast? Vill inte ta upp det här.
8. Vem pussade du sist? Valentina i min klass idag haha!

 

 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0