Mina favorit parfymer -

 
Burberry sport - Jag älskar ofta parfymer som inte är så söta och denna parfymen är den jag har nu, Burberry sport ! Den är verkligen motsattsen till söt ! Den har en rätt stark doft och är rätt så fräsh men man får aldrig huvudvärk av den haha ! Jo jag älskar den verkligen men har tröttnat lite nu så ska snart byta eftersom den är nästan slut. Denna parfymen är rätt speciell tycker jag. Såhär förklarar Burberry doften - Färskt, kryddig, blommig doft för moderna unga kvinnor ! Denna parfymen ligger på priset 500 + ungefär !
 
Miss Dior - Denna parfymen är faktiskt rätt söt men jag verkligen älskar den ! Jag kommer i håg när jag hade denna parfymen för ungefär ett år sedan och alla tyckte jag luktade så himla gott, MEN dock fortsatte jag inte ha den då den är rätt dyr. Men jag verkligen älskar den ! Dior skriver såhär om doften - Doften beskrivs som förförisk, elegant, sensuell och berusande nattlig doft, lämplig för särskild rendezvous. Den har framhållit sin kvinnlighet med orientalisk - chypre karaktär och framträdande och överdådiga blommiga noter. Priset för denna parfymen ligger ungefär på 800 + !
 
Lady Million - Jag kan inget mer att säga än att jag verkligen ÄLSKAR denna parfym ! Precis som 90% av alla andra tjejer så älskar jag den manliga parfymen One Million ! Jag luktade då av nyfikenhet på Lady Million och jag blev helt fast ! HELT KLART min nästa parfym ! Såhär står det om parfymen - Doft av hallon, Amalfi citron och Neroli, hjärtnoter av Gardenia, afrikansk orange blomma och jasmin och basnoter av vit honung patchouli och bärnsten. Resultatet är fräsch och lekfull ! Ja , jag verkligen älskar den, priset ligger på 700 + plus om jag minns rätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0