Idag och igår -

- Gammal bild på mig och Mathilda - 
- Både fredag och lördag slutade hemma hos Isabella med Jennifer. Igår så åkte jag och träffade finaste Mathilda i stan. På vägen till henne träffade jag en gammal klasskompis till mig och vi pratade massor, så trevligt ! Sedan träffade jag Mathilda som gick i min förra klass som sagt, jag har saknat henne så ! Vi fikade några timmar och kollade i lite olika klädaffärer, åh vad hon är underbar. Sedan på vägen hem så träffade jag på Raed, jätte spontant och roligt. Vi snackade en stund och sedan åkte jag hem. Efter någon timma hemma så åkte jag och träffade Jennifer. Vi åt på stan och sedan åkte vi till Isabella och hade världens mys kväll och badade jacuzzi. Idag åkte jag och fikade med Ajji och sedan åkte jag hem med Michaela och Sofia. Vi hade det jätte mysigt med musik och lagade lite mat. Dom åkte hem vid åtta och nu är Jennifer här och ska sova här inatt, så mys. Där fick ni min helg i text. Jag har verkligen fått sova ut denna helgen, det har behövt. Pussar och kyssar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0