Ibland undrar man -

- Hej mina läsare förlåt för dålig uppdatering dom två senaste dagarna ! Jag är verkligen hemskt ledsen men det hände en liten onödig sak i skolan så jag kände bara inte för att blogga igår. Sedan vill jag ta upp att det är sjukt onödigt att låtsas vara någon annan i en kommentar man skickar på min blogg, vissa av er förstår inte att jag ser eran IP - adress. Det roliga är att den personen vissa av er låtsas vara är min kompis och jag vet mycket väl att han inte skrev dom kommentarerna. Vissa människor är rätt patetiska i denna värld, jag förstår inte vissa saker faktiskt. Allt från dumt grupptryck till skvaller, jag förstår bara inte. Låt andra vara och göra vad dom vill bara det inte är elakt mot någon annan. Min blogg kommer vara som vanligt nu iaf, pussar och kyssar.
- Nu har jag iaf tagit bort dom flesta onödiga kommentarerna, OCH snälla, sluta vara så patetiska och skriv något annat namn.

Kommentarer
Postat av: Fanny

Du är så jävla vacker, det är helt sjukt.
Det är inte så att du skulle vilja följa på insta? fannyraabe :)
det hade varit väldigt roligt, en stor förre bild är du för mig, vacker och skriver sjukt bra.
puss på dig, galet vacker är du, dör bara man kollar på dig! <3<3<3<3<3

2013-09-13 @ 12:37:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0