I spit on your grave & studentfesten -

 
Vad Jennifer och Ottilia tycker om I spit on your grave - 
 
O - Jag tycker inte filmen var dålig men den var inte heller en WOW film, verkligen inte. Denna skräckfilmen är mer till för om man inte kommer på någon annan skräckfilm att se. Den är inte så läskig utan mer brutal, väldigt brutal faktiskt. Den är nästan mer brutal än Saw haha ! Nä men filmen är sevärd men som sagt inte på min topplista.
 
J - Jag håller med Levis (Mitt smeknamn från Jennifer), ingen hoppa till film och absolut ingenting för känsliga tittare. Rätt så okej film men tyckte slutet förstörde det mesta. Inget jag rekommenderar. 
 
Vad Jennifer och Ottilia tycker om Studentfesten - 
 
O - Ja, jag var bara med 50% i filmen och hängde inte alls med vad som hände riktigt hela tiden. Dock det jag såg var det en typisk jätte rolig svensk film. Jag är tyvärr inte en film människa som lätt fastnar för filmer om det inte är skräck haha ! Men ja, denna filmen rekommenderar jag det jag såg, iaf om ni gillar svenska roliga filmer ! 
 
J - Svensk film från i år, fylld med många kända skådisar. Personligen tyckte jag den var skitkul men alla har ju inte samma humor. Kortfattat handlar filmen om ett gäng ungdomar i slutet av 90-talet som ska ta studenten.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0