Början på September -

- Åh jag verkligen älskar att vi fick en Macbook i skolan, så lätt att arbeta nu med läxor osv, dock lite tråkigt att jag hade en precis likadan dator innan, men dom är grymma ! Men iaf hej på er alla fina, igår efter skolan gick jag och åt med Hanna, Hanna´s kompis, Viktoria, Matilda och Alina, vi åt sallad på paprika. Efter det gick jag och Alina och satte oss på Condeco, där var vi kvar 4-5 timmar ungefär, super mysigt verkligen och vi pluggade engelska samtidigt. På vägen hem sedan mötte jag flera gamla kompisar, så trevligt. Nu idag skulle jag egentligen träffa några kompisar men det slutade med att jag gick hem istället efter jag åt sushi lunch med Emma, Viktoria och Elin ! Har nu tagit en lång dusch och ska måla naglarna och lite annat mysigt nu. Måste också städa mitt rum och göra en uppsats på min dator. Jag ska jag nog träffa mina kompisar imorgon istället, får se vad som händer.
Pussar och kyssar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0