19 September -

 
- Hej mina fina läsare ! Igår glömde jag att blogga på kvällen för att tiden flög verkligen iväg ! Min kompis Raed kom hem till mig efter han slutade skolan och vi lagade jätte god mat i säkert mer än en timma haha ! Sedan tog jag upp han på min takterass och vi tog massor med kort som jag brukar göra med mina kompisar haha ! Sedan så åt vi och bara pratade bort hela tiden tills Isabella kom. När Bella kom så spelade hon musik på min gitarr och sjöng, och jag och Raed satt där och lyssnade. Vi pratade massor och hade det riktigt mysigt verkligen. Han åkte sedan hem och jag och Bella somnade nästan direkt efter det. Idag ska jag iaf hem till Isabella, åker nog snart. Pussar och kyssar ! 

Kommentarer
Postat av: Loa

Hur känner du han?
Han är ju känd :o

2013-09-21 @ 09:45:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0