STOCKHOLM

Åh herregud hej på er! Jag mötte Jennifer kl halv 6 på morgonen på centralen och vi åkte tillsammans upp till Stockholm. Det har varit en helt underbar dag i en underbar stad! Vi har nog varit lite överallt nu i stockholm känns det som, vi tom åkte lite fel och fick se lite nytt. Vi har också handlat lite, ätit frozen yogurt och käkade på taco bell! Vi har verkligen gått mycket idag, verkligen en fin fin fin stad! Jag köpte ett par jeans och en tjock tröja från Hollister idag, mycket glad över det! Nu är vi iaf på hotellrummet och IKVÄLL BLIR DET MACKLEMORE AND RYAN LEWIS! Åh vad jag längtar, pussar och kyssar och hoppas ni får en lika rolig kväll som mig! ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0