Så arg så jag spricker -

Nä nu är jag riktigt riktigt sur, eller rättare sagt jag var det. Det blev helt enkelt ingen insparkningsfest igår, det blev kaos och poliser kom i stora bilar. Det var SÅ MÅNGA som kom till festen och jag fick stå i olika köer i ungefär två timmar. Jag kom dit kl kvart över nio och vid kl elva stängde dom dörrarna och man fick helt enkelt inte komma in. Det värsta var att dom som var där inne var knappt från Hermods. Våran skola liksom, våran fest och knappt någon från hermods kom in!! Det var jätte många som hade gjort fakebiljetter och kommit in från andra skolor, jag blir så otroligt arg och ledsen faktiskt. Kl 11 stack jag och Emma till Mc donalds helt enkelt med Matilda och Alina. Vi åt av att vi är så arga! Vi har köpt biljetter till våran fest på Hermods och inte ens kommer in. Senare kom Ebba, Sara, Elin och Amanda som hade kommit in men dom gick ut eftersom det inte ens var roligt där inne enligt dom. Man kände ingen och det var stelt enligt dom. Jag träffade på flera människor på Mc Donalds som t.ex Sandra och Linnea. Vi var så otroligt arga helt enkelt och klagade. Senare utanför Mc Donalds stod Emma och pratade med några av hennes vänner och jag träffade på Raed och stod och pratade med honom. Senare efter en halvtimma av massor med snack stack jag och Emma hem till mig och vi gick en härlig promenad med min hund och bara pratade. Senare la vi oss i min säng och somnade nästan direkt. Så ja, det var min dag. SOM TUR VAR hade jag en liten tjejträff innan hemma hos mig och vi fyra tjejer hade det jätte jätte roligt! Så något kul hände ändå igår!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0