Q/A -

Q - Bara en fråga, hur bor du? Alltså bor du med din mamma, pappa eller båda? Vart bor den andra föräldern i så fall? Och varför bor din syster i en annan stad? Är ni hel syskon? Förlåt om detta kanske är lite känsligt, men ville lixom bara fråga! Grym blogg btw, trogen följare!! :D
 
A - Hej hej ! Det är inte alls så jätte känsligt, jag gillar bara att få frågor :)  Jo jag bor iaf i en lägenhet i centrala Göteborg med bara min mamma! Min pappa bor i Göteborg också men jag bor bara med min mamma och aldrig hos min pappa pga privata saker. Jo min syster Ronja är inte mitt hel syskon! Ronja är min gudmors dotter och vi är båda rätt lika(så alla tror vi är syskon) och vi har alltid behandlar varandra som syskon och jag har känt henne sedan jag föddes då våra föräldrar är bästa vänner och som sagt hennes mamma är min gudmor. Men ja tyvärr bor Ronja i Skövde som är lite synd då jag längtar i hjäl mig efter henne hela tiden. Sen jo eftersom alla tror hela tiden att jag och Ronja är syskon så är det enklaste att vi säger att vi är det. Så när jag hälsar på t.ex Ronja´s jobbarkompisar eller kompisar så presenterar Ronja mig alltid som hennes lillasyster. Så ja det var svaren på dina frågor! Tack tack tack, kram på dig!!
 
 
Q - Kan du inte skriva nått inlägg om din hund? Hade ingen aning att du hade en!
 
A -  Hej! Dom som har läst min blogg lite längre borde veta att jag har en hund då jag la ut bild senast för några veckor sedan om min hund. Men det är roligt att du kommenterade! Jo jag har en liten söt dvärgschnauzer som är 6 år! Jag hade alltid önskat mig en hund sedan jag var mini och när jag var 10 år fick jag åka och hämta min kära hund, på min födelsedag. Det var en av dom bästa dagarna i mitt liv! Jag verkligen älskar min lilla hund Pingla, och ja hon heter Pingla! Jag går nästan alltid minst en promenad med Pingla varje dag efter skolan t.ex och jag älskar att ta långa kvällpromenader lite då och då. Dock har jag faktiskt inte skrivit så mycket om henne på bloggen när jag tänker efter haha! Kram kram 
 
 
Q - hur ser din rutin på gymmet ut? :)
 
A - Hej hallå! Jo oftast så börjar jag alltid med uppvärmning och kondition! Jag springer i ungefär 15 minuter mellan hastigheten 11-12 ELLER så cyklar jag i 20-30 minuter i lite olika hastigheter! Efter det går jag alltid runt till dom olika maskinerna och tränar allt från lår till armar! Det gör jag i ungefär 45 minuter och ibland avslutar jag allting med någon konditions träning eller situps. Men det är när jag är själv eller med en tjejkompis på gymmet. När jag är med killkompisar brukar jag ibland köra deras schema, vissa av dom kör t.ex bara armar en dag och  bara lår en annan dag. Så ja, mina rutiner ändras lite då och då beror på om jag åker dit själv eller med en kompis! Kram kram! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0