One Direction, drömmar och sovmorgon -

Godmorgon alla, hoppas ni har sovit gott inatt! Det har jag gjort iaf! Dock har jag drömt om ungefär samma person 4 nätter i rad, lite creepy haha! Inatt drömde jag också att det skapades en bussstation utanför min lägenhet och jag blev överlycklig, plus att någon hade gjort en djungel i min lägenhet, haha knas knas. Ja idag kunde jag egentligen sova ut ända till elva om jag ville men jag vaknar alltid så tidigt när jag börjar sent, vet inte varför, det är hemskt. Jag vaknade åtta idag iaf. Som jag alltid brukar göra när jag vaknar tidigt är att sätta på hög One Direction musik och ligga under mitt täcke och bara glömma bort allt och alla. Jag ligger där under täcket och lyssnar på alla fina låtar av dom, speciellt från albummet Take me home : Yearbook edition! Jag vet inte, men jag lyssnar oftast bara på One Direction ppå morgonen nu förtiden, annars aldrig haha! Jag funderar faktiskt att gå upp snart, jag vet att jag börjar klockan två men ändå. Jag kan börja packa lite eftersom jag ska sova hos Emma och kanske fixa håret lite. Jaja får se vad som händer, jag går nog upp snart, kom på att jag måste ut med min hund. Hoppas ni får en underbar dag, pussar och kyssar!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0