More about me -

Jag hälsar på mina tjejkompisar genom puss på kinden eller på munnen oftast | På den senaste tiden har jag börjat tycka om mycket rap musik, mina favoriter just nu är helt klart Macklemore och Eminem | Jag klarar inte av när människor är elaka mot andra, jag förstår inte varför man vill förstöra för någon annan | Jag tror jag har över 15 olika bh:ar | Jag kan inte gå ut ur en Hollister/abercrombie&fitch butik utan att köpa något | Om jag gillar någon/intresserad av någon kan jag lätt bli helt tokkär för snabbt | Jag har rätt svårt att börja smsa med någon jag inte är riktigt nära med då jag har lätt att känna mig jobbig | Jag smörjer alltid in mig i någon god body lotion efter jag har duschat, jag älskar att lukta gott | Jag sätter nästan alltid på lugn musik varje natt för att jag ska somna lättare | Jag gör ofta mycket ljud ifrån mig och pratar oftast alltid jätte högt så folk får säga till mig | Jag verkligen älskar att hälsa på nya människor och att bara helt enkelt säga hej till allt och alla |

Kommentarer
Postat av: Sofie

Du har en helt fantastisk kropp!

2013-10-07 @ 20:34:16
URL: http://sofiemg.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0