Macklemore and Ryan Lewis - CONSERT

Jo konserten, Macklemore & Ryan Lewis. Vad ska jag säga, den var helt fantastisk. Det var så mycket kärlek och energi. Allt Macklemore sa gick rakt in i hjärtat. Både jag och Jennifer tycker samma sak om konserten, och vi båda är så överlyckliga att vi köpte biljetter till att se dom live. Både jag och Jennifer var på Justin Bieber i våras och nu då Macklemore & Ryan. Visst är Justin Bieber världens snyggaste kille och vi grät som bara den på hans konsert, men Macklemore och Ryans konsert, herregud. Macklemores konsert var mycket mer personligare och allt han sa var så fint och som sagt personligt. Macklemore pratade massor om kärlek, fred och att man ska våga vara vem man är, man hörde också att talen var rätt spontana och kom från hjärtat. Macklemore improveserade en hel låt också, jätte häftigt verkligen. Han och Ryan är ju så roliga också, dom klädde ut sig och skämtade så. Ryan Lewis tog senare sats och publik surfade, haha! Så roligt! Det var eld, glitter, vatten, ballonger, bollar och små fyrverkerier på scenen och hela publiken hoppade upp och ner! Det var också en tävling om vilket land i Europa som kan göra mest ljud ifrån sig på en konsert, och vi skulle visa att Sverige var bäst i låten Can´t hold us. Herregud vad hela publiken stampade, hoppade, skrek och dansade! Det var ös och jag är jätte glad att säga att jag hoppade på Can´t hold us, fick se Thrift shop live OCH bli helt tårögd på Same love. Alla deras låtar är bra och hela konserten var sjuk. Det ända jag har att säga är att från och med nu är Macklemore min kung!

- filmklipp från konserten kommer inom några dagar - 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0