Lista -

Hittade en rolig "lista" på Ellens blogg, så jag tänkte fylla i den jag med.
 
SENASTE
Smset: ''Ottilia, jag vill bara berätta att jag verkligen älskar dig så mycket, hoppas du har haft en toppen dag''
Mobilsamtalet: Min solstråle ( Sofia )
Dryck: Vatten
Gången du grät: Denna veckan
Sång du lyssnade på: Mockingbird - Eminem
 
DINA TRE..
Favoritfärger: Gul, rosa & vit
Favoritplagg: Mina G-star jeans, mitt odd molly linne och sedan victoria secret trosor hehe
Favoritämnen: Media/design, psykologi och svenska (OCH IDROTT)
 
I ÅR HAR DU
Lärt känna en ny vän: Ja!!
Skrattat så du börjar gråta: Gud ja
Fått reda på att någon snackat skit om dig: Vissa människor lever på skitsnack tyvärr..
Pussat en kompis: Gör det varje dag, älskar pussar!
Fått ditt hjärta krossat: På sätt och vis, ja.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0