Lång dag -

Hej alla läsare, jag kör ett snabbt inlägg nu. Det blev ingen fotojobb igår pga att det flyttades fram till idag! Så igår kväll gick jag, Ronja och hennes kompis Sanna på en spontan kvällsbio istället! Vi såg IRL! Den är sevärd och verkligen en fin film. Den är svensk och jag kanske inte rekommenderar er att se den på bio, verkligen inte. Men som sagt verkligen sevärd att se iaf! Filmen handlar mycket om livet, självmord och mobbning. Jo idag så har jag nästan hela dagen blivit fotad, från kl 11 på morgonen. Nu på kvällen är jag jätte trött och har suttit och kollat på Pretty Little Liars i Ronjas badkar, så mysigt! Nu har Sanna och Sandra kommit hit och vi har ätit pizza och nu bara myser för fullt. Imorgon kommer massor med bilder och inlägg! Mitt internet har krånglat så mycket igår och idag, blir så arg! Pussar och kyssar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0