Finaste vännen -

 

Kommentarer
Postat av: Andrea

Inget illa menat, är ett stort fan av dig och fin blogg, men alla dessa "gulliga och kärleksfulla sms" du får 24/7 börjar bli lite tråkiga att läsa! Börjar nästan tro att du fejkar dom för du får liksom typ 5 sånna per dag känns det som. Och all som du får av verkar tro att ni är BFFs och att ni två kommer alltid att vara tillsammans. Känner du ens alla som du får av bra eller "tigger" du smsen typ? För hur möjligt är det att få 5 st långa jag-älskar-dig-du-är-bäst-och-viktigast-för-mig-jag-kommer-alltid-stå-vid- din -sida sms bara sådär random på samma dag? Lite flummigt kanske men skulle gärna uppskatta en förklaring. Som sagt, inget illa menat men aja du förstår nog poängen! :) kram

2013-10-20 @ 01:10:38
Postat av: vendela

Hej Ottilia! grym blogg och du är grym verkligen, och hur vacker som helst! Men, jag pallar inte fler söta sms nu, du lägger ut många varje dag nästan och vi har nu förstått att du har fina och gulliga vänner! Så snälla, inte fler gullliga sms! Hoppas du inte tar illa upp, du är grym! Kram :)

2013-10-20 @ 12:33:10
Postat av: sara

Hej, jag läser din blogg dagligen men alla dessa sms är något man verkligen börjar tröttna på... Visst du kanske blir jätteglad vilket är något jag förstår, men de kanske inte hör hemma här på bloggen? Tycker verkligen om det mesta annars men just alla inlägg om söta sms har fått mitt intresse för din blogg att fallna en aning. Vill inte att du tar detta som personlig kritik, utan mer som konstruktiv kritik. Kram! <3

2013-10-20 @ 21:00:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0