Ben&jerry medicine -

Hej mina fina läsare! Jag är hemskt ledsen för att jag har bloggat så dåligt idag! Jag har haft så ont i halsen och varit lite snurrig, jag har helt enkelt inte mått bra alls. Jag bestämde mig för att ligga under mitt täcke hela dagen och se filmer och faktiskt spela massor med dator/tvspel, eftersom jag aldrig har tid för det annars. En gång under dagen gick jag faktiskt ut med min hund(som ni vet) och köpte mig en Ben&Jerry♥ Dock mådde jag redan illa efter tre skedar av glassen hahaha! Jag kan verkligen inte äta sött när jag är sjuk märker jag, iaf inte när jag är lite snurrig. Jag får fortsätta äta glassen imorgon istället! Jag tror jag går till skolan imorgon, fast jag mår dåligt. Får inte missa något nu i gymnasiet!!! Vi hörs imorgon med massor med nya inlägg iaf, pussar och kyssar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0